vineri, 12 februarie 2010

valentine's.


ca tot vine duminica valentine's. ca tot e cea mai oribila zi din an. niciodata nu m-a placut sarbatoarea asta. inca o oportunitate de a-ti etala valoarea si de a te mandri cu ea. inca o zi happy, cica, o zi in care veselia plueste in aer. cacat. o atmosfera prea de basm.
nu sunt materialista, dar de valentine's, anul asta, vreau.. vreau ceva. vreau o palma pentru ca stiu ca am gresit, stiu unde am gresit si stiu ca nu voi mai gresi. stiu ca am facut asta din durere, stiu ca am facut asta de nervi, stiu ca am facut asta de suparare. stiu ca m-am purtat imatur si ca acum nu va mai avea incredere in mine NICIODATA. stiu ca sunt, am fost, si voi si o fraiera. stiu ca sunt, am fost si voi fi o persoana sensibila. si chiar vreau palma aia. pentru ca-mi pasa.
cat despre valetine's. shitty day. da.

2 comentarii:

Sorinakiii! spunea...

valentine's day :X 8->
:-& cred ca o sa fie cea mai naspa zii din an :|

Roberta spunea...

mdeh. si cum ziceam. am postat si eu.. pentru valentine's:|.. cum era aia? da eu am protectie. dau invitatii. nu las orice prost sa citeasca:)). hm.ti-am dat eu palma. si o ciocolataaa=)))

Trimiteți un comentariu